Meniu Închide

VIA-Optica – gestiunea cabinetelor de optică

Aplicaţia VIA-Optica este concepută pentru a veni în sprijinul cabinetelor de optică 

Aplicaţia este dezvoltată astfel încât să funcţioneze off-line, toate bazele de date şi fişierele stocându-se pe serverele beneficiarului. Informațiile pot fi ulterior preluate din bazele de date și afișate pe site-ul de web al beneficiarului.

Caracteristici ale aplicaţiei

Aplicația este structurată pe două componente principale:

I. Gestiunea pacienților din cabinetele de optică

  • Programări pacienți – Prin intermediul modulului grafic de reprezentare a programului de lucru pentru toţi medicii sau pentru fiecare în parte, se reduce semnificativ timpul alocat efectuării unei programari. De asemenea, fiecare medic va şti în orice moment ce programări are într-o anumită zi, tipul acestora, cine este pacientul şi durata programată a consultaţiei. Pot fi identificate rapid consultaţiile care au fost programate anterior dar nu au fost efectuate.

  • Controale periodice – Gestionaţi legăturile între consultaţii şi stabiliţi controale periodice pentru fiecare pacient. Informaţiile utile vor fi preluate de la o consultaţie la alta.

  • Analize/ Măsurători Oftalmologice – Gestionarea analizelor şi măsurătorilor efectuate asupra unui pacient nu a fost niciodată mai uşoară.

  • Notificări sau Confirmări – Aveţi posibilitatea să trimiteţi notificări sau confirmări ale consulaţiilor pentru fiecare pacient în parte.

  • Istoricul pacienţilor – Aplicaţia software gestionează informaţiile referitoare la pacienţi în mod unitar, astfel încât informaţia utilă va fi regasită uşor şi rapid.

  • Nomenclator diagnostice personalizabil – Pentru a diminua timpul alocat pentru implementare, aplicaţia software vine preconfigurată cu o listă variată de diagnostice.

  • Formulare personalizate – Aplicaţia software vă pune la dispoziţie formulare tipăribile necesare pentru eliberarea unei adeverinţe, prescrierea unei reţete.

  • Rapoarte – În scopul unei urmăriri mai uşoare a pacienţilor, aplicaţia software vă pune la dispoziţie un set de rapoarte pentru generarea de liste de pacienţi în funcţie de diagnostic, prescripţie de medicamente sau analize.

II. Gestiunea vanzarilor de materiale optice

  • Programări pacienți – Prin intermediul modulului grafic de reprezentare a programului de lucru pentru toţi medicii sau pentru fiecare în parte, se reduce semnificativ timpul alocat efectuării unei programari. De asemenea, fiecare medic va şti în orice moment ce programări are într-o anumită zi, tipul acestora, cine este pacientul şi durata programată a consultaţiei. Pot fi identificate rapid consultaţiile care au fost programate anterior dar nu au fost efectuate.
  • Gestiunea aprovizionarilor.
  • Gestiunea vanzarilor.
  • Gestiunea stocurilor.
  • Emiterea de chitante si facturi.